BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 17, 2011

....S Y U K U R A L H A M D U L I L L A H....

Selamat Pagi dan Assalmmualaikum  dan Salam Perpaduan..
kepada blogger y membaca blog ak nie.. 
thnx coz sudi membaca... 

sekarang, pada saat ini...
di dalam ofis... 
keje sudah siap...
Alhamdulillah....

Catatan ak utk arini mengenai BERSYUKUR...
ALHAMDULILLAH, segala masalah ak hadapi telah selesai..
ALLAH dgr doa ak...
ALLAH bantu ak dalam mengharungi kesedihan..
TERIMA KASIH YA ALLAH.
SESUNGGUHNYA KAU SENTIASA BERADA DI SAAT AKU SENANG DAN SUSAH.

Ak juga bersyukur ak mempunyai teman y sentiasa di sisi ak...
ALHAMDULILLAH..
Ini bermakna ak tak pernah kesepian dan keseorangan ketika menghadapi masalah..

kepada empunya blogger "GUNTELINABOOLAT"..
saya terharu bace blog awak utk saya..
hampir membuatkan saya menitiskan air mata..
thnx dear...
awak tetap kawan saya dunia dan akhirat..
thnx kerana berada bersama saya ketika saya susah.

MY FRIENDS

1 comment: