BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 5, 2011

masalah lagi.... mmg idop penuh onak dan duri...

selamat pagi... huhuhu.. ak amek mood nie nk mandy... nk g ofis(cewah)...! poyo gler... huhuhuhu..
Alhamdulillah, sepanjang 2 ari praktikal da bermule.. sume berjalan lancar... ak harap begitu larh seterusnye.... Amin.

mesti ad y tertanya2 ak watpe aje kan.... maklumlarh, nk msg tp x sume ad no ak... huahua...
alarh.. ak blaja menaip B.Q, blaja cre2 nk gune mesin faks, fotostat, susun dokumen.... 
Alkhamdulillah.. akak2 kt c2 sume sporting.. keje dowg mkn aje kt ofis tu.... huhuhu... ak pn turut serta... hahaha..

ak bersyukur dengan ap y ak lalui skrg... ade suke ... ad duke....
Allah nk uji sekuat mne kesabaran aku, iman ak...

ak nie owg y susah nk luahkan syg dkt sesorang...
tp kalo ak da syg owg tu.. ak akan syg setia ngn ye...
tp mslh skg.... ak nie d pandang negatif oleh dia.....
kdg2 tertanya2 jgk ak nie cantik mcm Marimar kew(drama tb3 pkul 3ptg).. hahaha
mmg xlarh kan..... ak twu mst ad y gelakkan ak.... hhahaha...
but i dont mind...

tp ak pandang dari sudut positif....
ak twu si dia sygkan ak........
ak hargai sgt2...

to kengkawan:
l.i elok2 ye... be good but dont be "good2".. hehehe.... xmoo noty2..
agak2 ad engineer lum kawen, try larh usha... hahahaaha.....

to Ayadi:
saya sayang awak.......
saya x curang oke...
saya hargai ap y awak wat.. awak mmg baek... terlalu perfect utk saya...
wat final projek elok2.....
kalo tension2.. ingat saya...(hahaha.. xpasal.)
saya doakan y terbaek utk awk.....
syg awak ketat2( hahaha)....
muachx!

No comments:

Post a Comment