BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 10, 2011

sunyi.. =(

hurmmmmm... 
di mlm y dingin ini... tbe2 rse nk update blog plak... 2 pn atas dorongan my bff  CIK LILY... thnx cz ko bnyk tlg ak ye...... thnx to be my frenz...... AKU SAYANG KAWAN-KAWAN AK ! Klu ad mslh,, selain ibu n kwn2 ak y ade.. sudi dgr prob ak... FAMILY N KAWAN-KAWAN, adalah yang paling PENTING  dalam hidup....


kau bagaikan udara,
yang membantu aku untuk terus hidup di atas dunia,
tanpamu ku lemah,
pasti aku tak berdaya kerna kau MAHA KARYA CINTA...


hurmmmmmmmm...
kepada awak C***O.... saya nk awak tahu yang saya boleh hidup tanpa awak... awak bukan segala2 bg saya.. never!!!!!... awak wat kt saya cmnie,, ALLAH akan balas 2x ganda kt awak..... 


pesan saya untuk wak:
 jgn lakukan kesilapan yang pernah kite lakukan. dont be hipokrit.. be yourself... jge diri.. moga awk dpt cari kekasih aty y lebih baek dari saya..... thx cz sudi berkawan dgn saya n tahan ngn pragai saya y xbpe nk matang nih.... semoga berjaya dalam hidup ! =)



No comments:

Post a Comment